week 15 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu week 15 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu

week 15

16 December 2012 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Hallo Familie & vrienden,

Week 15 nog 7 weken tot we weer in Nederland aan komen.
Bij jullie is het nu al aardig winter , wij houden te temperaturen hier natuurlijk goed in de gaten!
Toen we hoorden dat het sneeuwde was dat voor ons allemaal even heel raar om te beseffen .
Ook de kerst sfeer is erg raar, normaal zitten we lekker thuis voor de kachel met een dikke trui en nu zitten we in onze korte broekjes en hemdjes.
De kerstbomen zijn deze week allemaal versiert op stage en ook hier zijn de huizen versiert met lichtjes.

Ook deze week was weer een normale week zonder al te veel gebeurtennissen.
Maandag is de vriend van Kellie terug gevlogen naar NL.
Nu is alleen Michelle nog aan de beurt om haar familie te ontvangen vanuit de winter naar de zomer van Curaçao, over 3 weken komen ze dan eindelijk en kan Michelle na al dat harde werken een heerlijk weekje vrij nemen voor haar familie.

We zijn deze week druk bezig geweest met de voorbereidingen voor ons grote eind project ‘’sponsorloop’’ dit project is op 17 januari.
Donderdag zijn Kellie & Tjeerd met stagiaires die ook bij Caprilles stage lopen mee geweest met hun eind project bij de baai om te helpen met het geven van sporten.

Ook zijn we deze week alle 4 weer erg sportief bezig geweest, want we moeten over een paar weken natuurlijk wel weer in de lange broeken passen.
Michelle 2x hockey trainen en heeft straks haar laatste wedstrijd van het seizoen, Rika 3x hardgelopen, Tjeerd voetbal trainen en wedstrijd & Kellie 2x hardgelopen.
Ook zijn Kellie & Tjeerd bij een kick boks training geweest maar dit was niet helemaal wat ze zochten.

Vrijdag zijn Kellie en Tjeerd samen met een paar uit Tjeerd zijn voetbalteam naar de Partysquad geweest. Ondertussen hebben Michelle & Rika The voice of Holland herhaling gekeken, de hele middag mochten ze niet op Facebook kijken omdat daar waarschijnlijk de uitslag op zou staan.

Zaterdag middag had Tjeerd een voetbalwedstrijd.
S ’avonds moesten Rika & Michelle oppassen bij een collega van stage.
En vandaag zondag doen we allemaal lekker rustig aan, we moeten nog skypen met onze leraar Ron en Michelle heeft haar laatste hockey wedstrijd.

Tot volgende week!!

• 16 December 2012 - 22:37

Mar Bruins:

Het aftellen begint. Korte broeken t shirts zonnebril zonne creme etc. groeten iedereen tot gauw knuffel Oma Bruins

• 19 December 2012 - 17:21

Carolien:

hallo alle 4

goed actief bezig jullie volgens mij met recht echte ciossers te noemen,
    nu lijkt het mij een leuk idee om met alle familie van iedereen dus maar mee te doen aan de sponsor
    loop en dan vragen wij het cios om onze sponsor te zijn voor nog een keer naar curacau te gaan,
    sportieve kinderen hebben natuurlijk heeeeeeele sportieve ouders ! ha ha ha

groetjes van carolienen en heel veel succes + plezier met de verdere voorbereiding van het groot project