week 17 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu week 17 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu

week 17

31 December 2012 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Hallo vrienden familie en kennissen in Nederland.
We hopen dat iedereen leuke kerstdagen hebben gehad! Wij in ieder geval wel! Met de zon erbij!
Onze 17e week is alweer om, de tijd gaat echt super snel. Vooral omdat het aantal weken dat we hier blijven nu wel erg snel minder word. Nog maar 5 te gaan.
Dit was de week waarin we alleen maandag een normale stage dag hadden. De dinsdag en woensdag hadden we natuurlijk vrij ivm de kerstdagen en de donderdag en vrijdag waren aangepaste dagen. Dit omdat er erg weinig personeel aanwezig is.
Nu eerst de kerstdagen.
Op de eerste kerstdag zijn Rika en Michelle naar het strand gegaan. Ze hebben hier heel de dag gelegen en toen ze weer thuis kwamen waren ze dan ook een beetje verbrand. Maar goed, dat hebben ze er voor over. In de avond hadden we reserveert bij het restaurant: Wilhelmina café, hier hebben we gegourmet. Dit was erg goed geregeld, iedereen had 7 stukjes vlees en er was onbeperkt stokbrood en salade. Een zeer geslaagde avond.
Op de 2e kerstdag zijn we met zijn 4en naar het strand gegaan. Kellie maar vooral tjeerd kan niet zolang stil liggen en gingen er na 2 uurtjes vandoor om even in het centrum te kijken.
In de avond hadden we thuis een gezellig kerstdiner. Zo was er de keuze uit kaasfondue en sparerib. Carpaccio en schnitzel. Voor ieder iets lekkers.
De donderdag en vrijdag hebben we op stage mogen besteden voor de organisatie van ons project. Hier zijn weer een aantal aanpassingen in gedaan. Wel begint het steeds meer op een project te lijken. We gaan een hele dag ( 17 Januari) hiervoor uittrekken. Zo zal er gesport worden, workshops en muziek. Dit allemaal met als hoofdthema: Voel je Goed.
Dit weekend hebben we lekker rustig aan gedaan. Michelle en Rika zijn bang dat ze nog niet bruin genoeg zijn geworden door de zon en zijn deze week 4 dagen op het strand geweest. Kellie en tjeerd hebben dit weekend een super luxe resort bezocht. Golfbanen luxe balzalen, eetzalen. Alles erop en eraan. We hoopten hier wesley sneijder en Yolanthe tegen te komen maar helaas. Ondanks dat hebben we toch onze ogen uitgekeken.
In de avond had Tjeerd een voetbal toernooi en na dit toernooi snel in de auto naar huis want de dames wouden naar Glennis Grace. Kellie voelde zich niet helemaal fit dus bleef op het laatste moment thuis. Maar rika en michelle hebben een top avond gehad. Veel BN`ers aanwezig. Onder anderen Sneijder en Yolanthe. En ook jeroen van de boom ging nog even zingen.
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en hebben tjeerd en kellie lekker rustig aan gedaan thuis. Even skypen met Nederland en lekker uitrusten.
Verder zijn er heel de week al vuurwerk shows op het eiland te zien. En het vuurwerk hier op curacao is wel van een ander niveau dan het vuurwerk in Nederland. De knallen zijn hier vele malen harder en de pijlen zijn over het hele eiland te zien. Zo gaan we vanavond ook weer bij een show kijken en dan natuurlijk morgen avond gaat het helemaal los. De honden vinden het alleen niks en zoeken steeds dekking in ons huis. Dus deze week de deur maar dicht.
We gaan dit meemaken bij een feest bij de pontjesbrug. We kijken er erg naar uit. In een ander land, met mensen die we normaal niet om ons heen hebben op deze avond.

Iedereen prettige jaarwisseling en tot snel!

• 31 December 2012 - 13:49

Mar Bruins:

wat een topdagen allemaal niets te kort gekomennu wij nog knuffeols van oma bruins

• 01 Januari 2013 - 15:45

Carolien:

lokkich nijjier / gelukkig nieuwjaar voor jullie alle 4
    op naar de laatste maand , klinkt goed het project voel je goed
    veel succes hier mee en michelle veel pezier deze week.
    groetjes carolien