weekverslag 12, 13 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu weekverslag 12, 13 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu

weekverslag 12, 13

10 December 2012 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Nou hier dan eindelijk weer het lang verwachte weekverslag. De afgelopen weken had Rika haar moeder op visite, Tjeerd zijn ouders en zusje en kwamen voor Kellie haar moeder, vriend van haar moeder en vriend langs op het o zo warme Curaçao. Hierdoor is het posten van ons weekverslag (inmiddels 3 weken verslag!) iets uitgelopen. Kellie is hier volkomen verantwoordelijk voor! Ik zal nu een verhaaltje schrijven over de afgelopen periode. Ik zal alles niet heel uitgebreid vertellen anders duurt en lezen voor jullie ook zo lang(A).

Oke en dan nu het echte verslag. Deze weken zijn we druk bezig geweest op stage. Nol was ons ook komen bezoeken. Met hem hebben we samen geëvalueerd wat er allemaal nog moest gebeuren. We hebben samen schema's gemaakt waar we ons nu goed aan moeten houden. Aan het begin misschien een beetje vervelend maar uiteindelijk voor iedereen wel duidelijk. We hebben nu een duidelijk beeld wat er nog allemaal precies moet gebeuren voordat we weer de kou in moeten. Verder is op stage gebied niet echt meer iets noemenswaardig gebeurd. Wel dat Rika' Kellie en Tjeerd heerlijke halve dagen hebben gehad terwijl de familie er was. En Michelle heeft deze weken gebikkeld en heeft gewoon het volledige dagprogramma gedraaid.

Naast stage zijn er natuurlijk ook nog allemaal leuke dingen gedaan! Rika Tjeerd en Kellie hebben de middagen dat de ouders er waren met hun allemaal leuke dingen gedaan. Een aantal dingen hiervan waren: klein Curaçao ( een heerlijk onbewoond eiland waarbij je kan genieten van de zon met een overheerlijke barbecue en koude drankjes), ook zijn we veel uiteten geweest, hebben fijne stranden bezocht (grote- kleine knip, zanzibar, cas a bao, porto mari & blue bay), wandelen en rondrijden in het Christoffelpark, Rika en Tjeerd hebben samen met dolfijnen gezwommen. Nouja genoeg leuke dingen beleefd dus!

Op 22 november was Kellie jarig. Omdat de familie van Kellie aanwezig was heeft zei dit samen met hun gevierd. Van de huisgenoten heb ik een soort tegoedbon gekregen om nog een keertje te kunnen duiken!

Ook viel 5 december in deze week. We hadden een aantal weken geleden al lootjes getrokken. We gingen voor 25 gulden cadeautjes kopen. Ook hadden we van de moeder van Rika al een cadeautje gekregen vanuit Nederland. De Sint was speciaal bij haar moeder geweest om de cadeautjes mee te laten nemen naar Curaçao. We waren allemaal vol inspanning wat er nou uiteindelijk in het cadeautje zat. Allemaal stiekem toch even voelen. Want een paar dagen kijken naar cadeautjes wat je dan niet open mag maken is eerlijk gezegd toch wel een beetje moeilijk. Maar zonder verzaakt te hebben. Hadden we keurig op pakjesavond het cadeautje open gemaakt. Voor ons allemaal een chocoladeletter! Heerlijk, bedankt! (: we hebben deze avond een leuke avond. Kasper ( de vriend van Kellie) was ook aanwezig en heeft uiteindelijk toch een lekker cadeautje gekregen.

Afgelopen weekend was er een evenement vanuit stage. Hierbij ging het personeel naar een mooie locatie aan het strand beach volleyballen, domino spelen en lekker eten met elkaar. Rika Tjeerd en Michelle waren hierbij ook aanwezig. Een super leuke dag waarbij het onderlinge contact met de collega's toch een beetje anders was. Leuk om sommige collega's op een ander gebied te leren kennen.

Morgen gaat kasper weg en gaat ons oude leventje weer door. Bijna al de familie is dan langs geweest. In iedergeval voor de komende periode. De aankomende maand moeten we hard aan de bak met onze stage opdrachten. We moeten allemaal gewoon weer volledige dagen stage lopen en kunnen hier dus mooi de tijd voor gebruiken. Er is ons verteld dat de maand december een drukke maand zal zijn. Ook zal dit te merken zijn aan het aantal deelnemers bij de sportlessen. De deelnemers willen liever andere dingen doen. Wij gaan ervoor proberen te zorgen de deelnemers wel te motiveren om door te blijven gaan. Een zware maand met toch leuke feestjes!

Verder is er niet echt meer iets gebeurd wat we graag willen vertellen. Vanaf nu is de rust weer terug en zal dus het weekverslag weer wekelijks geplaatst worden! ( als het goed is)

Tot het volgende weekverslag!

Ps. Leuk om te horen dat mensen ook ons verslag lezen! Dat de mensen in Nederland ons nog niet vergeten zijn en benieuwd zijn naar de belevenissen van ons in de zon.

Heel veel succes in de sneeuw. We zullen aan jullie denken als we in het weekend op het strand liggen!

• 10 December 2012 - 17:06

Lotte:

Sjeeetje mina wat ben ik jaloers! Ik wil ooook weer naar Curaçao! :(
    Zeker nu het hier zulk *** weer is elke keer, sneeuw en kou is niet mijn ding!

Leuke dingen doen jullie allemaal zeg, en wat heerlijk dat de familie er was :)

Jammer dat Kasper morgen weer gaat Kel :( sterkte met 't afscheid nemen, nooit leuk!

Veel succes met de opdrachten voor stage en vergeet niet te genieten van 't prachtige eiland... hihi!

xxx

• 10 December 2012 - 19:39

Carolien:

hee alle vier

fijn om weer een verhaal te lezen en goed om te weten dat jullie weer met z,n vieren zijn
    zo is het ook bedoeld, CURACAU was SUPER ik heb het zelf mogen beleven dus genieten
    nu het nog kan (nog zo,n acht weekjes)maar de sneeuw was hier ook leuk hoor ,voor michelle
    iedereen is veel vrij geweest jou tijd komt nog en een ding maak er wat van alle vier!

groetjes carolien

• 11 December 2012 - 22:29

Nancy:

Wij krijgen steeds meer zin in Curacao en dan heb jij eindelijk ook vrij Michelle.
    Nu met jullie vieren op naar kerst.
    Wij genieten van de sneeuw

• 14 December 2012 - 22:21

Stephanie:

Nou ik weet niet of het in jullie agenda staat, maar de fam Bekkering komt nog echt wel hoor. Kan Michelle ons laten zien hoe gezellig het daar is!

• 15 December 2012 - 13:56

Ineke:

Bedankt voor jullie leuke verslag, daar moesten we even op wachten...maar heel leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven en doen!
    Gaat voor jullie nu weer snel..ongeveer nog acht weekjes?
    Leuk alle familie is geweest en heeft genoten. Verjaardag gevierd, Sinterklaas gevierd, toch wel heel leuk.
    Nu weer aan de bak met opdrachten. Een heel fijn weekend voor nu en geniet ervan.
    Liefs, groetjes Ineke.