week 8 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Sint Michiel Liber, Curaçao van michellerikakellietjeerd - WaarBenJij.nu

week 8

29 Oktober 2012 | Curaçao, Sint Michiel Liber

Hallo, daar zijn we weer!
Dit keer een verslagje over week 8.
Het was een drukke week voor ons allemaal, Tjeerd & Rika hadden de hele week nog famillie op bezoek. Dit is natuurlijk super leuk maar wel erg vermoeiend.
Maandag ochtend waren we met zn 4en op stage en smiddags waren Rika & Tjeerd vrij, tijd om allemaal dingen te doen met ons bezoek.
Michelle & Kellie hebben de dag fanatiek agfesloten met een paar rondjes hardlopen op de atletiek baan.
Dinsdag werden we weer wakker met regen en onweer, veel activiteiten gingen daardoor niet door op stage. Het bezoek is inmiddels ook wel aardig gewent aant de curacaose cultuur alles rustig aan.. ook houden ze er allemaal wel van om lekker op het strand te liggen dus dat werdt ook vaak gedaan deze week, ze moeten natuurlijk wel met een bruin kleurtje terug komen in het koude nederland.
Woensdag was het voor Tjeerd helaas alweer tijd om afscheid te nemen van zijn vriendin en haar moeder, Kellie en Tjeerd zijn samen naar het vliegveld gegaan om ze uit te zwaaien.
(Kellie & Michelle hadden deze middag vrij gekregen)
Michelle is met Rika mee gegaan naar het seaquarium hier is een trainingscentrum voor dolfijnen en hier kun je ook met dolfijnen zwemmen etc. De vader en zusje van Rika gingen met dolfijnen zwemmen!
Donderdag begon voor Tjeerd weer het normale leventje hele dagen stage samen met Michelle & Kellie, Rika werdt om 12 uur weer van stage gehaald om naar het strand te gaan.
Vrijdag scheen eindelijk de zon! dit voelde als heel lang geleden en het was ook meteen weer erg warm. Ook voor de famillie was dit temperatuurtje even wennen, dus weer naar het strand om af te koelen. Rika was vandaag de hele dag vrij. We gingen naar de grote knip bij westpunt, maar hier zijn we niet lang gebleven we konden bijna niet in de zee komen door de streke stroming, we hoorden later dat dit kwam door de orkaan sandy die bij ons langs gaat.
Na een lange stage dag begon ook het weekend voor Michelle, Kellie & Tjeerd.
Zaterdag was het weer super mooi weer en zijn we met zn allen gezellig naar het strand geweest bij Jan tiel. Tussen de middag gingen we daar wat eten en net toen we wouden betalen viel alle stroom uit, we moesten lang wachten tot we konden betalen.
in de avond zijn we weer eens opstap geweest, er was een halloween party dit was erg gezellig!
Zondags konden we lekker uitslapen maar helaas werden we allemaal al weer vroeg wakker door de brandende zon. Vandaag was ook de laatste dag voor Rika met haar vader en zusje ze zijn voor de laatste keer naar het strand geweest, Michelle, Kellie en Tjeerd hebben lekker de hele dag een keer niks gedaan even ontspannen. Savonds heeft Rika afscheid genomen van haar famillie die de volgende dag om half 5 weer terug naar Nederland zullen vliegen maar Rika hoorde net dat ze erg vertraging hebben en pas om half 10 zullen vliegen!
Vanaf vandaag is alles weer gewoon hele dagen stage voor ons allemaal het gewone ritme kan weer beginnen!
Tot de volgende keer maar weer!

Groetjes van ons allemaal!

• 30 Oktober 2012 - 09:26

Mar Bruins:

Wat een drukte met al dat bezoek. Maar wel gezellig Jammer dat het weer van slag is.Onze tijd schietook al op . gr. en knuffel van Oma van Michelle

• 31 Oktober 2012 - 13:01

Carolien:

hoi hardwerkende cios stageres

dus het eerste bezoek is weer naar huis goed dat jullie
    nu weer even metelkaar zijn ondanks dat het natuurlijlk
    heel fijn voor jullie is als er familie komt , nu even tijd
    voor je zelf tot de volgende lichting komt werkse deze
    week en tot het volgende verhaal.